sâmbătă, 14 februarie 2015

Nu te opri din drum sa asculti orice barfa



Acum dupa ce a trecut o vreme, imi amintesc cum era sa fiu un copil prost, care pleca urechea la tot ce vorbea lumea. Adolescenta e perioada in care esti extrem de confuz, azi vrei ceva, maine altceva.
Ce s-a intamplat cu mine? Din lasitate am intrat in ceea ce aveam sa numesc mai tarziu"cosmarul tineretii". Ce cuvinte mari azi, nu?


 Ei bine cand o relatie se termina, orice fata e confuza( bine...alea care au avut ceva sentimente). Apare un nou tip, de treaba, care iti vorbeste frumos, incearca sa te faca sa uiti( ca mna....tot ce vrea e sa fii cu el). Uneori se intampla sa mai fie si baieti buni care vor o relatie serioasa si doar intamplarea facea ca ei sa actioneze prea devreme dupa ce ia sfarsit vechea ta relatie.

 Cand a aparut el, gandurile mele inca nu erau  asezate, amintirile erau acolo, tot ce spuneam era " toti sunt niste idioti si intr-o zi o sa fiu si eu o nenorocita care isi bate joc de baieti"....Orice fata spune asta macar o data in viata. Numai ca el nu era ca ceilalti. Tot orasul vorbea de el, lumea nu avea o impresie prea buna, eu nu stiam decat ce spunea lumea si.... ca o copila proasta, credeam cuvintele lor.Nu incercam sa accept ideea ca in viata trebuie sa  pui in balanta tot ce auzi, ambele parti au dreptul la replica.
Asa se face ca dupa saptamani in care el vorbea cu mine( eu inca eram pierduta cu gandul la fosta relatie....desi stiam ca a fost ok sa se termine) eu am ajuns sa fac cea mai mare prostie din viata mea. Ne apropiam pe zi ce trece, vorbeam de regula seara cand terminam treaba amandoi, dar urechile mele erau ciulite doar la ce spunea lumea " e un baiat rau, e mai mare, are o problema cu tiganii si politia e "prietena lui cea mai buna". Urat, nu? Ei da ..... lumea vorbeste, dar asa am ajuns sa inteleg ca DACA NU STII E MAI BINE SA NU VORBESTI.
Intr-o seara, dupa mai multe intrebari, din joaca ajunge sa afiseze pe facebook relatia noastra. Pe atunci era o joaca, dar eu speriata, confuza, cu gandul la trecut, m-am impacientat. Ma gandeam " eiii si ce sa zica lumea cand va auzi ca sunt cu unul ca el? si cum dupa o relatie de doi ani?". Si din lasitate pura, am dat un mega mesaj unui cunoscut in care negam relatia, si practic credeam tot ce spunea lumea. Parca rezolam ceva!! Cand era foarte usor sa recunosc ca omul merge mai departe, are dreptul la o noua relatie fara sa il intereseze ce spune lumea. Ei si asa am ajuns sa fac din lasitate prostia de a vorbi pe cineva cand inca nu ii stiam adevarata fata.

Bineinteles, amicul nu a comentat nimic, ba chiar nici nu cred ca a inteles  motivul pt care eu incercam sa neg relatia de pe facebook. Stia  de prietenul meu "rau" dar nu comenta. Era absurd, acest baiat de care vorbeau toti, fara sa ii aduca prea multe laude, din prieten devenise virtual iubitul meu. Ce zicea lumea? "Uite-o si pe asta asa repede a trecut la altul?"
Acum am inteles. Niciodata nu trebuie sa asculti ce spune lumea, ar fi treuit sa tac, sa recunosc relatia desi nu constientizam ca pentru el nu era o joaca, pusese relatia pe facebook tocmai ca sa vada ce reactie am eu. Doar ca frica asta de ce spune lumea pusese stapanire pe mine. Imi ziceam "imaginea mea", si a fost mai usor sa il vorbesc oarecum pe el fara sa recunosc relatia? 
Dupa luni, ani, am ajuns la concluzia ca lumea tot a comentat pentru ca asta e lumea, cauta nod in papura.. 

Nu prea sunt in masura sa dau sfaturi, incerc totusi sa transmit ce am invatat. " Daca nu risti cand ti se cere,  o sa ajungi sa risti mult mai multe mai tarziu." Acum suntem impreuna, a aflat de momentul meu de slabiciune, probabil se astepta pentru ca unii sunt usor de manipulat de gura lumii. Stie ca regret ca nu am recunoscut relatia in fata tuturor. Si pentru ca e mai mare, maturitatea se simte. Ceea ce nu se poate schimba, e senzatia pe care a avut-o si pe care o am si eu acum. Multi fac greseala de a renunta la lucruri bune pentru ei doar din cauza altora. Ideea e ca orice ar spune restul, toti trebuie sa isi urmeze drumul, sa faca exact ce le spune inima, fiecare persoana are instinctul ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu